2014. június 1.

Információk

Sziasztok Drágáim! Ashley vagyok! Pár információ és szabály a blogról! :)
  • A blog keletkezése: 2014.06.01. 
  • A blog zárása: -
  • Történet: Saját
  • Fejléc és desing: Saját
  • Mindig iratkozzatok föl, pipáljatok és szóljatok, hogy ha valamin változtatni kell!
  • Tilos a VESZEKEDÉS, a KÁROMKODÁS és a LOPÁS!!!!
  • Ha cserélni szeretnél, akkor először TE rakj ki engem, és majd ÉN a tiédet! 
  • A részeket hetente hozom!!
  • Ha netán helyesírási hibákat észleltek az írásomban, azokért előre is elnézést kérek!
  • Chat nem lesz a blogon, mert nem szeretném, hogy egyesek itt éljék ki vágyaikat! Tehát írjatok nekem bátran: szollosiadri11@indamail.hu 
Nos, egyenlőre ennyi jutott eszembe, ha lesz még valami kiegészítem! Köszönöm hogy elolvastátok! Sziasztok!
xxAshley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése